onsdag 18 juli 2012

På rutin

Byggandet fortsätter enligt vardagslunken jag presenterade igår. Men med några undantag. Bror min hade sin flickän, som Adam tycker väldigt mycket om, med sig hit idag så jag hade minst ett barn mindre att bekymra mig för. Dessutom åkte Jonas iväg på svensexa på eftermiddagen så då passade jag på att ta barnen med mig till mina föräldrar och bada tunna. Men imorgon kl. 9 är vi tillbaka i samma schema igen. Fast ändå inte för på kvällen förväntas mina svärföräldrar dyka upp och det betyder att vi säkert får lite elarbeten utförda under veckoslutet också eftersom det är Jonas pappa som skött den biten. Speciellt utebelysningen skulle jag väldigt gärna vilja få på plats. Och sedan är Jonas semster slut och på lördag är vi bjudna på bröllop så nog lär vi få orsak att göra annat än att fixa på huset också. Avslutningsvis får ni se tre bilder från idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar