lördag 21 september 2013

Börja blogga!

I höst kommer jag att hålla en en-kvälls-grej i Väståbolands Medborgarinstituts regi under rubriken Börja blogga! Under kvällen kommer vi tillsammans att diskutera och från olika vinklar syna fenomenet bloggar. Jag har idag börjat planera träffen lite smått och jag vågar nästan lova att jag har vettiga saker att säga och att vi kommer att ha intressanta diskussioner, varvat med konkreta bloggtips och massor av blogginspiration för dig som redan har en blogg eller funderar på att börja blogga. Vi kommer att ha tillgång till datorer så ni får prova göra olika grejer själva också och inte bara lyssna på mig, men för tillfället är jag så fascinerad av bloggar och insnöad på ämnet att jag skulle kunna prata och diskutera bloggar hur länge som hellst.
 
Jag drar samma sak två gånger enligt följande:

21.10 kl. 18-20.15 i Sarlinska skolan, Pargas
12.11 kl. 18-20.15 i Skärgårdshavets skola, Korpo

Anmäla sig och läsa mera kan man göra här: Väståbolands Medborgarinstitut
Plats finns!


En tjuvtitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar