söndag 29 september 2013

Sånt som är på gång

Det finns inget slöare i bloggvärlden än bloggare som bloggar om hur de inte har inspiration att blogga så det ska jag åtminstone inte blogga om. Det finns så mycket som jag tycker att är för privat för att blogga om och så finns det så mycket som jag tycker att den här bloggen inte ska handla om. Kort och gott har vi i alla fall gjort bl.a. följande detta veckoslut: varit på fest, tömt krukor med halvdöda blommor, spikat ihop en vedlåda och satt upp panel under biltaket, haft mamma och lillebror på kaffe och även Adam har haft en kompis på besök. Vi har städat samt tvättat kläder och sängkläder och bakat pizzasnurror, chokladbollar och äppelpaj. Jag har läst böcker, stickat strumpor och länkat. Och det enda jag har fotat är de här snabba och rymningsbenägna kräken:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar