söndag 25 augusti 2013

Gårds-och garagefix

Idag har vi haft hela min underbara och hjälpsamma familj på besök. Lillebror och pappa hjälpte Jonas med undertaksbräder i biltaket och mamma och jag beskärde vinbärsbuskar och gjorde annat trädgårdsarbete. Så vi har misann varit ute i solen detta fantastiska veckoslut

Jag beställde några perenner från Paratiisin Taimitarha som jag fick tidigare i veckan och om man vill köpa blommor på nätet kan jag verkligen rekommendera dem. Leveransen var snabb och plantorna utmärkta. Dssutom fick jag en hel del perenner av min mommo och moffa och av min mamma samt av en kollega så i vår finns det nog inte behov av att köpa nytt men knappast kan jag helt låta bli i alla fall.

På morgonen

På eftermiddagen. Vi ska utnyttja utrymmet ovanför till förvaring så det ska komma en lucka för hålet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar