torsdag 17 juli 2014

Gårdagens loppisfynd

Min syster, Adam och jag var på loppis och auktion i Kirjais i Nagu igår. Det är inget litet evenemang och jag fyndade bagageluckan full i år igen. Fast Adams ork tog slut ganska fort då auktionen började och han insåg också att ett ganska bra sätt att slippa därifrån var att sitta och ropa 70! så hårt han bara kunde.

En del av fynden:

En bok en elev tipsade mig om i våras, ett spel, lite leksaker, en sjörövarhatt m.m.


Strykjärnet övertalade min syster mig att köpa och burken köpte jag bara för att min mamma har några likadana.

Korgen får stå ute över sommaren, fylld med tidningar och filtar för jag har flera alternativ till var jag ska ha den här inne sedan så jag kan inte bestämma mig.

2 kommentarer:

  1. Fina fynd! Hoppas ni kom undan med mindre än 70 euro :),(kan int läta bli att skratta här för mig själv )
    h. Anne

    SvaraRadera