torsdag 13 september 2012

Me&I

Just nu sitter jag i soffan och känner mig lite mör efter dagens Me&I-party. Men det är det värt. Det var roligt att ni var så många som kom och som vanligt fick jag hålla mig i skinnet för att inte köpa allt för mycket.

Vi åt morotskaka, daimcupcakes med mjölkchokladfrosting och blommor och hjärtan i marsipan samt djurkexen som jag redan visat.

Tyvärr kommer jag faktiskt inte ihåg från vilken blogg jag skrev ut receptet på daimcupcakesen. De var hur som helst lite väl söta tyckte jag, men jag kan nog skriva ner det på begäran.


Receptet är det samma som jag tidigare använt till morotscupcakes. Det hittas hos Tove.


På beställningslistan kryssade jag för bl.a. den här och den här åt pojkarna och den här och den här åt mig själv. Jag väntar redan på paketet. Fast jag har faktiskt ett annat paket på posten som jag skall försöka komma ihåg att hämta ut imorgon, kanske det blir ett blogginlägg om det också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar