söndag 18 mars 2012

Se till höger...

...på datorskärmen alltså. Över 20 000 sidvisningar. Enligt Google Analytics har jag sedan jag började blogga i juni 2010 haft 13 000 besök på bloggen och de är gjorda av 4700 unika besökare. 64% av besökarna har återvänt någon gång, resten är sådana som varit in på bloggen endast en gång. De senaste månaderna har jag haft 170-180 unika besök varje vecka. Det är nog betydligt fler läsare än jag trodde att jag skulle få. Då jag startade bloggen hoppades jag förstås att bloggen kunde ge konkreta tips och inspiration åt andra husbyggare, men jag började i första hand blogga för att ett tiotal bekanta skulle få följa med byggprocessen och för att dokumentera byggtiden för oss själva.

Tack för att ni brukar titta in på bloggen. Det är roligt att skriva då man vet att någon läser, fast det ställer också lite större krav på innehållet då det plötsligt blivit så att det är fler än de tio närmaste släktingarna som tar del av det skrivna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar