måndag 31 oktober 2016

Två veckor - ett liv

Idag är det två veckor sedan en sådan här liten Elias-skrutt kom till världen. 



Det har varit två omtumlande veckor, två veckor då livet utanför vår bubbla inte riktigt berört oss. Äta är det bästa Elias vet och det syns. Nu är han redan så här pigg och vaken och orkar titta på då storebröderna leker med honom (eller egentligen med de nyupptäckta bebisleksakerna) och då mamma lagar pannkaka. Jag vet redan nu att tiden kommer att gå alldeles för fort. Jag vill ta vara på varje sekund av dessa få veckor då han ännu är så liten så liten. Jag kommer att glädja mig över varje framsteg han gör, så som alla föräldrar, förstås, men med en liten känsla av vemod tror jag.


Vad nöjd jag är över att ha hittat nåt att smacka på.





1 kommentar:

  1. Vilket stort vittnesbörd, jag är Torpey Clare och har varit gift, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen mot våra äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att de var lögner, men han förlorade kärleken, förtroendet och förtroendet för oss. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för skilsmässa, senare blev vi separerade. år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag började en strävan efter att få tillbaka min man, då hänvisades jag till, BaBa ogbogo en stor och mycket andlig man som kastade en kärleksförtrollning på mig och fick min EX tillbaka till mig inom 48 timmar. med glädjen och lyckan i mig, släpper jag hans kontakt här för dem som har problem med äktenskap och äktenskap. greatbabaogbogotemple@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera