tisdag 4 oktober 2016

Klar för bebis?

Helt redo blir man väl aldrig, men just nu tycker jag att min hjärna inte riktigt insett att den beräknade dagen faktiskt är redan nästa vecka. Fast jag litar på att hjärnan känner kroppen och hinner i kapp innan det är dags. Nu har jag i alla fall plockat fram alla våra gamla bebissaker, tvättat och bäddat. Mysigt!







Jag ville ha ett skötbord i varje våning eftersom vi mest vistas nere på dagarna men sover uppe. Sängen är ny (åt storebröderna lånade vi en säng), men nu blev det en ny. Det är inte så dumt med två lådor under sängen heller. Vaggan har min farmors systers man snickrat till mig då jag var bebis. Varken Adam eller Noah har använt den då vi inte riktigt hade plats för den i de olika lägenheterna vi bodde i då de föddes, men nu har den fått komma ner från mammas och pappas vind. Jag borde visa närbilder på den någon gång för den är full med söta graveringar. 

1 kommentar: