onsdag 6 juli 2011

Tillbakablick

Våra kakel kom idag som lovat, men jag hann aldrig ta några närmare bilder på dem eftersom barnen var så trötta och gnälliga efter att vi fått leveransen inburen så jag får återkomma till kaklen senare. Det tog ju en stund att gå igenom allt och kolla att produkterna och mängderna var de rätta och att det inte fanns allt för många söndriga kakel i lådorna, men allt verkade stämma.

Nu skall jag övergå till det som jag egentligen tänkte skriva om, nämligen att jag har bläddrat igenom mappen med foton från bygget från juli 2010 till juli 2011 och nog är det lite svårt att tro att bilderna är tagna på samma plats.





Alla dessa bilder är tagna på ungefär samma ställe vid infarten. Här följer ännu några bilder fotade på ungefär samma ställe på kullen bakom garaget.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar