tisdag 13 december 2011

Underbar & älskad

Jag klickade hem några saker från nätet förra veckan, bl.a. två väggord och en krittavla.

Det ena väggordet var åt Adam och det ser ut så här:


Och då måste förstås också Noah få någonting, så han fick denna:

Krittavlan var ganska krånglig att sätta upp, hur man än gjorde ville det bli lite luftbubblor bakom, så alternativet att måla är nog bättre om man vill ha en lite störra tavla. Den här tavlan är 1 x 0,62m.

Det finns så många fina väggord att jag skulle kunna ha ett i varje rum. Jag köpte ett till nedrevåningen också, men det får ni se en annan gång.

Lika underbar & älskad. Och då menar jag både brasan och barnet som inte alls ville posera på fårskinnet. Vi har eldat ganska mycket och jag är jättenöjd med vår brasa, det är väldigt lyckat att kunna se elden från två håll. Luckan blir visserligen ganska sotig så man vill nog putsa den efter att man eldat ett par gånger, men det går rätt så enkelt då man doppar en fuktig trasa i askan och gnider bort soten med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar