tisdag 12 mars 2013

Om att städa

En orsak till att jag inte hunnit blogga är att jag städat hela veckoslutet. Varför? Jo, för om man köper städprodukter för ganska mycket mer pengar än man egentligen har att lägga på städprodukter vill man ju använda dem. Det är ju bra med lite städmotivation. Jag var alltså på en Enjo-träff hos en arbetskompis för några veckor sedan och då köpte jag kökssetet och lite till. Jag funderade på att skriva ihop ett inlägg om hur bra de är och hur rent det faktiskt blir och hur fort det går att städa och hur skönt det är att veta att man inte brer en massa kemikalier omkring sig som både man själv och barnen får i sig och som naturligtvis inte är bra för miljön. Men nu har Eva skrivit ett inlägg där hon sade ungefär det jag ville säga om Enjo så klicka här och läs det istället.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar