söndag 10 juni 2012

En cykelutfärd, ett besök, en dörr och en sandhög

Det här inlägget saknar samband och logik, men vi har i alla fall hunnit med mycket idag. Efter lunch cyklade jag med Adam i cykelstolen iväg till den här bloggens hemknut för att njuta av goda bakverk och gott kaffe. Det var nämligen GårdsloppisRally idag. Min mamma slog följe med oss halvvägs och med hem i cykelkorgen följde goda maränger och varsin pikétröja åt pojkarna. Väl hemkomna fick vi besök av min kusin som vi borde träffa oftare för det är alltid lika roligt att ses.

Efter det passade jag på att fota vår ytterdörr som numera ser riktigt välkomnande ut.

 Före.


 Efter. Lite målfärg ännu så blir det nog bra.



Ungarnas kvällsunderhållning. Upp, ner, upp, ner. Fötterna före, huvudet före, rumpan före... Gissa om jag är trött på att ha dessa högar på gården?
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar