fredag 8 juni 2012

En materiell önskan gick i uppfyllelse idag

för ser ni vad jag har fått? En cupcakeställning! Som man kan snurra på. Anledningen till denna fina present är att det är vår femte bröllopsdag imorgon. Fem rosor fick jag också. Visst kan man bli glad av världsliga ting, speciellt då man får något som man länge velat ha men inte unnat sig att köpa. Ställningen är så fin att den skall få stå framme någonstans hela tiden trots att den nog tar en del plats.



Jag har faktiskt bakat rabarbercupcakes idag, men jag orkade inte dekorera dem eftersom det skall vara grädde på dem och den vill man nog spritsa på först just före serveringen. Därför blev det ingen bild på dem i ställningen. Istället fick lite makroner och minicupcakes från frysen testa den eftersom vi fick gäster på kvällen. Receptet på rabarbercupcakes har jag rivit ut från någon av vårens Birkatidningar. Jag kan nog skriva det här om någon är intresserad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar