söndag 3 juni 2012

De bästa

Det är något magiskt över skolavslutningsdagen. Att få fira skolavslutning varje år är nog en av de finaste sakerna med mitt jobb. Minnen från mina egna skolavslutningar kommer alltid fram då jag känner känslan av spänning och förväntan som finns i luften och det är så roligt att få ta del av elevernas och kollegornas glädje över avslutat läsår samtidigt som jag själv också får pusta ut och tänka tillbaka på läsåret och njuta av vetskapen att jag har många lediga dagar tillsammans med familjen framför mig.

Denna vackra blomuppsättning fick jag av de allra härligaste eleverna.



Och dessa minicupcakes fick världens bästa kollegor smaka på. Chokladcupcakes med mintchokladfrosting och dekorationer som skulle påminna om en sommaräng.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar