onsdag 3 oktober 2012

Förrådet

Jag kan inte minnas att jag skulle ha visat bilder inifrån förrådet i garaget förut. Så som där ser ut borde jag antagligen låta bli också, men nu har jag hur som helst inget annat att skriva om. Vi har nog tänkt att ett av den kommande vinters projekt är att fixa garaget lite mer färdigt från insidan. Det är helt klart lättare sagt än gjort. För det första säger en titt i kalendern mig att följande veckoslut som vi inte har något program inbokat infaller i mitten av november. För det andra är hela garaget fullproppat med saker, så det är inte helt enkelt att komma åt att göra något där heller. På veckoslutet plockade jag in lite blommor och örter som jag hoppas på att få att övervintra i förrådet så de står ganska prydligt på en nyligen införskaffad hylla, men i övrigt är trädgårdssaker, utemöbler, målfärgsbyttor, pulkor och kakel som blev över samt mycket, mycket mer staplade lite hur som helst längs med väggarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar