fredag 4 april 2014

Enjo-demo

Igår var jag för andra gången värdinna för en Enjo-demo, en spa-demo denna gång. Vi fick sitta med fötterna i blöt och ha det skönt medan Veronika presenterade produkterna - inte illa kan jag lova! Min Enjo-familj utökades med ytterligare några produkter och snart finns det faktiskt inte så många kvar som jag känner att jag behöver.

Jag räknade just sådär snabbt ihop mina Enjo-produkter och kom fram till att jag borde ha exakt 30 stycken! Det är ju ganska många det kan man tycka men då räknade jag in olivtvålarna också. Och nu är det minsann dags att slänga ut de sista kemikalierna ur skåpen. Så fort vår enorma låda med tvättmedel tar slut skall jag ännu byta det mot Enjos revolution och sedan används det egentligen inga kemikalier mer i detta hus. Eller jo, i diskmaskinen och bilen tvättar vi ännu på det traditionella viset så det är väl därpå följande sak som kunde åtgärdas.

Mitt samvete mår bra, städandet går snabbare än någonsin och jag vågar till och med lova att det blir renare. Inte illa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar