söndag 23 mars 2014

Ännu ett veckoslut

Man får mycket gjort på ett veckoslut då man varken sätter tid på att baka eller blogga. Tiden har ändå bara rusat iväg. Hela det här året har faktiskt rusat förbi och snart är ännu en månad slut. I mina drömmar är det redan sommar och snart är vi där.

Få saker väcker så mycket vårkänsla som en ordentlig vårbrasa. Kvisthögen är borta och vi har grillat korv. Inte illa.




Jag har tvättat några lastpallar till ett par olika projekt som ni säkert kommer att få ta del av så småningom och så har jag slipat vidare på våra utemöbler. Det tar sin tid att få två bord och fyra bänkar slipade.

Sommardrömmarna och projekten med lastpallar ledde till ett starkt behov av att åka till IKEA. Som tur hade även min mor och syster ärende ditåt så jag fick sällskap. Vi hann avverka både Kodin Ykkönen, K-Rauta och IKEA. Här ser ni en del av grejerna jag kom hem med:



 

Jag tror jag vet vilken färg utemöblerna ska bli nu. Fast det kan nog hända att jag ändrar mig ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar