tisdag 18 juni 2013

Lovande

Det blev visst en liten paus här på bloggen. Under bloggfrånvaron har vi bl.a. varit på ett mycket fint och minnesvärt bröllop och så har jag tagit itu med något jag lovat mig själv att få gjort i sommar, nämligen att framkalla och klistra in foton i album från februari 2012 framåt. Ända fram till augusti 2012 hade vi framkallat bilder och de är nu inklistrade och jag har valt vilka bilder vi ska framkalla från augusti framåt så nu är det bara att vänta på att de kommer så får jag sätta igång med att limma in dem. Jag gör varsitt album åt barnen och så ett åt mig och Jonas så vi framkallar två eller tre exemplar av de flesta bilderna så det blir ganska många på ett år. Men nu ser det ut som om jag kommer att få det gjort i alla fall.

Lovande ser det ut i växthuset och jordgubbslandet också, vi kommer säkert att få fin skörd senare i sommar.


Samlingen fotoalbum växer.

Gröna gubbar

Paprika

Paprikablommor

Körsbärstomater

Chili

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar