söndag 26 augusti 2012

TV-rum, barnrum och trappan

Väggen ovanför TV hade gapat tom länge nog tyckte jag, så nu har vi en hylla där (även den från serien Hemnes). Hyllan är kanske inte vårt bästa inköp, men nu hänger den ju där så den får duga. Det var svårt att placera den på vettig höjd och också svårt att hitta saker som passar att stå i den tycker jag. Den är helt enkelt både för lång jämfört med TV-bordet och för djup.




Noah fick ett kök i ettårspresent av min mamma och pappa, så han har en ganska mysig kokvrå i sitt rum. Dit köpte vi ännu en tavelhylla (Ribba) från IKEA. Om jag blir riktigt inspirerad fixar jag kanske en tavla som ser ut som ett litet fönster till deras kokvrå.





Även till trappan köpte vi en Ribba-tavelhylla. I Ramarna skall det komma bilder på våra avkommor. 




2 kommentarer: